Alla inlägg under maj 2009

Av Sandra Lannér - 31 maj 2009 23:04

Hej!


Mamma har tagit sitt pick och pack och dragit till Jokkmokk for good vilket gör att när hon nu ska ner till umeå så får hon bo hos mig eller någon annan av syskonen.

Men helst av allt får hon bo här.

Jag har fått så bra hjälp med barnen och städning och matlagning att jag nästan känner mig bortskämd..

Mamma har klivit upp på morgonen och gått med dem på dagis, hon har hämtat dem och lagat mat så jag kan inte med ord beskriva hur lyxigt det har varit..

Och framför allt för barnen de har varit så glada att få ha mormor i en hel vecka..

Casper och Theodor har gått runt och letat efter henne hela eftermiddagen..

Veckan avslutades med Whitesnake på Kajen, kanonväder rena sommarvärmen och glass i broparken..

En helt fantastisk vecka om jag får säga det själv..


Kram Sandra

Av Sandra Lannér - 16 maj 2009 22:16

Hejsan svejsan!


Som ni säkert upptäckt var det ett tag sedan jag bloggade sist, men under tiden har jag hunnit bli sambo med världens finaste människa Matias! Och jag är så lycklig och glad att vi vågade satsa på oss! Jag vill inte vara en dag utan honom..

Nu är han i Falkenberg och kör motorcyckel och han fattas mig!!


Annars jobbar jag på som vanligt på mitt kära The Body Shop!

Men ikväll arbetade jag extra åt Boomerang som är ett eventföretag i Ume. Jag fick agera värdinna på Strömpilens releac fest av deras skiva som de spelade in tidigare i vår.. Pappa och Gitsy var där med hela fotostudion och givetvis tog jag tillfället i akt att spöka ut mig och leka fotomodell en stund..

Resultatet finns til beskådan ovan och jag är inte bara måttligt snygg om jag får säga det själv.


Nu ska jag återgå till mitt vinglas!


Trevlig helg

The one and only Sandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards