Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

En kamp!

Av Sandra Lannér - 19 juli 2009 18:37

Hejsan svejsan!


Haft ett semester uppehåll på bloggen hoppas ni saknat mig mycket!

Veckan i Jokkmokk var himla mysig.. Jag och Theodor blev bortskämda och ompysslade av moster Kicki och Åker, vi träffade släkt och vänner och jag hann även med några rundor på den lokala puben Gaskas.. Jag lärde mig sticka och har snart stickat färdigt en halsduk som ska värma kärlekens hals i vinter..

Andra semesterveckan borde fasiken inte få räknas som semester att roa två barn kan nog gå under kategorin jobb, det är ta mig tusan en prövning tan dess like att hålla dem nöjda och jag ser faktiskt fram emot mina två barnfria semesterveckor..

De har varit riktiga monster den här veckan och jag tror de har testat alla mina gränser.. Bråkat med varandra, bråkat med mig  och framför allt tjatat..

Idag har jag kommit på en ny strategi i min krigsföring gentemot barnen och den verkar ge utdelning nu sitter de lugna och glada och leker i badkaret med varandra.. (ta i trä)

Nej men nu skall jag sluta gnälla på de små liven, jag älskar dem högre än himlen men den här åldern och tiden är nog ingenting jag kommer att minnas med glädje och värme.. De tar knäcken på mig!


På tisdag drar vi ner till Karlskoga!


Kram Sandra


 
 
Mamma

Mamma

11 september 2009 22:59

Har du slutat att skriva i din blogg? Saknar att få läsa den. Kram mamma

http://mammaamu.blogg.se

 
Mamma

Mamma

25 september 2009 00:02

Men nu får du för sjutton ta och uppdatera din blogg!! Är in varje dag men det händer ingenting:( Kram Mamsen

http://mammaamu.blogg.se

 
Ingen bild

en kille nära dig

21 februari 2010 02:14

hej ja e en de ung kille som brukar spana in dig på bodyshop:-) du är så het

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lannér - 16 maj 2010 00:33

testar blogga från luren.. Fantastiskt vad man kan lära sig

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 12:15

Hej! Nu har vi precis satt oss på bussen och påbörjat vår resa till jokkmokk.. håller tummarna för inga kiss och bajs olyckor..   Kram Sandra och Theodor! ...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 00:27

Hello!   Då blev det bestämt i morgon åker vi, det blir 8 timmar i buss med Theodor, det ska nog gå bra.. Theodor har mindre spring i benen än sin storebror och kan vara nöjd av att bara få sitta och spela på min telefon eller datorn som jag tänkte t...

Av Sandra Lannér - 5 juli 2009 21:52

.. och jag har ägnat den till att städa.. torka lister, dörrar, kylskåp, tvätta, damsuga och skura.. Så nu är allt tipp top inför dagen D.. Alltså imorgon då Theodor kommer hem igen, casper får jag vänta en vecka till på för att han är med moster i J...

Av Sandra Lannér - 2 juli 2009 22:08

Glömde ladda upp bild på naglarna.. P.S De flesta bilder på denna blogg är tagna utav mig och min mobiltelefon.. Förutom de som ser riktigt proffsiga ut de har förmodligen Gitsy eller Jimmie Lannér tagit, störs du av kvalitén på bilderna ber jag dig ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards