Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Ensamt!

Av Sandra Lannér - 30 juni 2009 20:45

Hej!


Okej nu är jag less på att vara ensam, det är tomt och trist..

Igår tog jag tillfället iakt att städa ur pojkarnas rum, rensa bland deras leksaker och gissa om de har grejer alltså! Och en hel sopsäck trasiga saker bilar utan däck, små gubbar utan huvuden och hår, halva grejer och saker de inte längre leker med.. Skönt att få bort sånt skräp..

Men att försöka kasta någonting när de är hemma är fullkomligt omöjligt, det skall sparas på allt, jag lovar att de lär inte sakna en grej och lär heller inte märka att en sopsäck är borta från deras rum..


Jag var och åt lunch med lillebror Tim idag och det kändes riktigt upplyftande, han berättade att han vidtagit åtgärder för att bli fri från sitt missbruk och jag blev så lättad och glad att jag grät..

Tim är en kille som har så många värdefulla egenskaper, samt är väldigt streetsmart, och jag har varit så orolig och ledsen över att han varit påväg att bara kasta bort sitt framtida liv, men nu hoppas jag verkligen på honom och tror på honom. Förmågan besitter han, nu måste han ta tag i detta monster som bor inom honom och göra något åt sitt liv..

Tror, hoppas och önskar att det är nu som vinden vänder!


Kram sandra 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lannér - 16 maj 2010 00:33

testar blogga från luren.. Fantastiskt vad man kan lära sig

Av Sandra Lannér - 19 juli 2009 18:37

Hejsan svejsan!   Haft ett semester uppehåll på bloggen hoppas ni saknat mig mycket! Veckan i Jokkmokk var himla mysig.. Jag och Theodor blev bortskämda och ompysslade av moster Kicki och Åker, vi träffade släkt och vänner och jag hann även med några...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 12:15

Hej! Nu har vi precis satt oss på bussen och påbörjat vår resa till jokkmokk.. håller tummarna för inga kiss och bajs olyckor..   Kram Sandra och Theodor! ...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 00:27

Hello!   Då blev det bestämt i morgon åker vi, det blir 8 timmar i buss med Theodor, det ska nog gå bra.. Theodor har mindre spring i benen än sin storebror och kan vara nöjd av att bara få sitta och spela på min telefon eller datorn som jag tänkte t...

Av Sandra Lannér - 5 juli 2009 21:52

.. och jag har ägnat den till att städa.. torka lister, dörrar, kylskåp, tvätta, damsuga och skura.. Så nu är allt tipp top inför dagen D.. Alltså imorgon då Theodor kommer hem igen, casper får jag vänta en vecka till på för att han är med moster i J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards