Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Äntligen Måndag!

Av Sandra Lannér - 15 juni 2009 10:18

Helgen är över och en ny vecka tar får sin början..

I lördags hade vi fullbokat med bröllops makeuper och jag fick förmånen att gå in och jobba extra..

Älsklingen fick vara barnvakt till Casper och Theodor för första gången, jag var lite nervös innan jag drog iväg.. Inte för barnens skull utan mer för Matias, jag hoppades att han inte skulle vara alldeles för knäckt när jag kom hem igen..

Men jag skulle bara vara borta i Fyra timmar så vad kunde hända då liksom?

Men det hände!

Jag hade som sagt förmånen att hjälpa två blivande fruar med deras brudbestyr, och oj vad vackra de var när de svävade ut från The body Shop.. Synd att man inte fick se dem i hela utstyrseln bara..

Dagen avslutades med en kvinna som ville lära sig Rockabilly makeup, vilket var riktigt spännande.. hon skulle på 40 års fest med rockabilly tema.. Hon var nog läckrast på den festen!


I samma veva som jag slängde mig på cykeln för att börja bege mig hemmåt passade jag på att slå en signal hem bara för försäkra mig om att allt var lugnt, till svar fick jag - Det är KAOS!

Theodor som hade fått sitta vid datorn en stund hade bajsat och kissat ned sig! och min Stackars karl som inte är helt bekväm med barn har inte riktigt bekantat sig med sådana olyckor under sitt livs gång..

Han fick ta av honom kläderna och ställa honom i duschen och spola av honom samtidigt som han gjorde sitt bästa för att inte spy..

Hade han haft luktsinne hade han spytt sa han..

Jag skrattade hela vägen hem..

Men det var iaf sista gången han sitter barnvakt åt barnen deklarerade han när jag kom hem..

Så det kan gå..


Annars har helgen varit lugn


Kram kram

Nu ska jag cykla till jobbet

Sandra

 
 
Maria

Maria

16 juni 2009 18:25

Oj, stackars karl... det hade ju kunnat vara lite bättre första gången i alla fall. Hoppas han hinner glömma olyckan så det kan bli en nästa gång.
Kramis!

http://www.mariasbilder.blogg.se

 
Gillasfoto

Gillasfoto

20 juni 2009 14:21

Ha en fin midsommarhelg :o)

Gilla.

http://gillasfoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lannér - 16 maj 2010 00:33

testar blogga från luren.. Fantastiskt vad man kan lära sig

Av Sandra Lannér - 19 juli 2009 18:37

Hejsan svejsan!   Haft ett semester uppehåll på bloggen hoppas ni saknat mig mycket! Veckan i Jokkmokk var himla mysig.. Jag och Theodor blev bortskämda och ompysslade av moster Kicki och Åker, vi träffade släkt och vänner och jag hann även med några...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 12:15

Hej! Nu har vi precis satt oss på bussen och påbörjat vår resa till jokkmokk.. håller tummarna för inga kiss och bajs olyckor..   Kram Sandra och Theodor! ...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 00:27

Hello!   Då blev det bestämt i morgon åker vi, det blir 8 timmar i buss med Theodor, det ska nog gå bra.. Theodor har mindre spring i benen än sin storebror och kan vara nöjd av att bara få sitta och spela på min telefon eller datorn som jag tänkte t...

Av Sandra Lannér - 5 juli 2009 21:52

.. och jag har ägnat den till att städa.. torka lister, dörrar, kylskåp, tvätta, damsuga och skura.. Så nu är allt tipp top inför dagen D.. Alltså imorgon då Theodor kommer hem igen, casper får jag vänta en vecka till på för att han är med moster i J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards