Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Oj vad vi ölskar sommaren!

Av Sandra Lannér - 25 juni 2009 20:54

Hallåj!


Värme, sol och vatten är allt vad som behövs för att hålla mina små nöjda och glada, i morse när jag lämnade trollen på dagis fick jag se vad fröknarna på dagis planerat för deras dag..

De hade dragit fram vattenslangar och badbaljor och barnen fick njuta av vatten lekar.. och gissa om de tjöt av glädje när vi anlände, det var inga som helst problem att lämna dem idag.

sedan cyklade jag i väg till arbetet och kände mig lite smått ledsen och deprimerad för att behöva spendera mig dag inne i kunspassagen en sån här härlig sommardag. Men alla fantastiska kunder som besöker oss varje dag gör allt värt det..

Trots det var det fantastiskt skönt att slänga sig på cykeln hem för att hämta grabbarna och tillbringa vår eftermiddag på bölesholmarna, vårt smultronställe på sommaren..

Jag gjorde i ordning några kycklingwraps till middag och vi drog ned till beachen..

Casper som är född i Fiskens tecken är precis som ett blötdjur, älskar att bada och dyka och simma, Theodor är lite mer skeptisk vilket iofs är ganska skönt för då behöver man inte oroa sig för drunkningsolyckor men innan kvällen var slut var även lillebror i vattnet och badade!


Nu sover knottarna som två utslagna hjältar och jag ska skynda mig till soffan och ta hand om älsklingens fötter.. 


Ha en skön Torsdagkväll i det fina vädret..


Kram kram Sandra


Jo glömde skriva det.. Inga pink eller bajs olyckor idag!!


 
 
Mamma

Mamma

26 juni 2009 00:10

Oj vad jag saknar mina små!! Det är så underbart att du skriver på bloggen igen så jag blir lite mer uppdaterad. Älskar er och längtar efter er! Kram Mamma och mormor

http://mammaamu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lannér - 16 maj 2010 00:33

testar blogga från luren.. Fantastiskt vad man kan lära sig

Av Sandra Lannér - 19 juli 2009 18:37

Hejsan svejsan!   Haft ett semester uppehåll på bloggen hoppas ni saknat mig mycket! Veckan i Jokkmokk var himla mysig.. Jag och Theodor blev bortskämda och ompysslade av moster Kicki och Åker, vi träffade släkt och vänner och jag hann även med några...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 12:15

Hej! Nu har vi precis satt oss på bussen och påbörjat vår resa till jokkmokk.. håller tummarna för inga kiss och bajs olyckor..   Kram Sandra och Theodor! ...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 00:27

Hello!   Då blev det bestämt i morgon åker vi, det blir 8 timmar i buss med Theodor, det ska nog gå bra.. Theodor har mindre spring i benen än sin storebror och kan vara nöjd av att bara få sitta och spela på min telefon eller datorn som jag tänkte t...

Av Sandra Lannér - 5 juli 2009 21:52

.. och jag har ägnat den till att städa.. torka lister, dörrar, kylskåp, tvätta, damsuga och skura.. Så nu är allt tipp top inför dagen D.. Alltså imorgon då Theodor kommer hem igen, casper får jag vänta en vecka till på för att han är med moster i J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards