Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sandra Lannér - 5 juli 2009 21:52

.. och jag har ägnat den till att städa.. torka lister, dörrar, kylskåp, tvätta, damsuga och skura.. Så nu är allt tipp top inför dagen D.. Alltså imorgon då Theodor kommer hem igen, casper får jag vänta en vecka till på för att han är med moster i Jonosoando (har ingen har det stavas men så här låter det i vartfall) Han ska på en veckas fotobolls skola där.. Han har planerat denna resa med Emelie i över ett år och nu är den äntligen här fotbollsveckan..

Hoppas han kommer hem som världens fotbollsproffs och kan sätta in några miljoner på mammas konto =) Men nej givetvis önskar jag bara att han får fantastiskt roligt!

Jag har upptäckt att det är inte så busenkelt att blogga med dessa naglar, jag glider av och hamnar på fel tangenter hela tiden. Blir Tokig!


Sen måste jag betsämma mig för om jag ska åka imorgon eller på tisdag, till Jokkmokk alltså.. ska kolla upp hur tågen och bussarna går..


Kram kram mina vänner

Sandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards