Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Sandra Lannér - 2 juli 2009 22:08

Glömde ladda upp bild på naglarna..

P.S De flesta bilder på denna blogg är tagna utav mig och min mobiltelefon.. Förutom de som ser riktigt proffsiga ut de har förmodligen Gitsy eller Jimmie Lannér tagit, störs du av kvalitén på bilderna ber jag dig att efter att ha läst detta gå in gillasfoto.blogg.se för att se lite fina bilder.. D.S 


Av Sandra Lannér - 2 juli 2009 21:43

Hallåj!


Vaknade och klev upp ur sängen kl sju i morse och cyklade till stan en halv timme senare för att få min anaglar fixade till den omtalade och berömda semestern, eller hemestern som det så trändigt kallas om man bara har tänkt vara hemma, en liten avstickare till Jokkmokk blir det dock och kanske en sväng ner till karlskoga för att kolla in någon motorcykel tävling och motorcyklar.. men förutom det så blir det nog en hemester..

Och nu har jag laddat med snygga naglar..

Dagen på arbetet var extremt lugnt..

Nästan inga kunder men de som kom handlade på bra och var riktigt trevliga och glada..

Jo jag glömde berätta.. igår tog jag min första snattare, en vuxen kvinna dessutom som tog ett läppstift och stövlade ut ur butiken och jag efter.. jag var riktigt upprörd och beslagtog läppstiftet men kvinnan skynda dig sig därifrån innan jag hann kontakta väktare.. Det allra fulaste var att jag bara minuterna tidigare hade provat ut läppstiftet på henne och det blev riktigt snyggt men man kan ju inte bara ta det man vill ha man måste juh faktiskt betala för sig!


Det var det mest actionfyllda som hänt på hela veckan


Kram kram

Sandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards