Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Sandra Lannér - 26 mars 2009 23:26

Brow and Liner kit

En ögonbrynsskugga med två nyanser för att ge brynen en naturlig i fyllnad.

Det följer med en pensel som applicerar rätt mängd och är väldigt enkel att jobba med.. dryg och räcker nog hur länge som helst..

En produkt som jag använder dagligen och som jag absolut inte skulle vilja klara mig utan..

Den finns i tre olika färg kombinationer så det är enkelt att hitta rätt nyans

01 Blonde/Auburn, 02 Brown/Brunette och 03 Darkbrown/Black

Produkten innehåller bland annat Comunty trade Marula olja från ett Endafano women´s Cooperative i Namibia som ger 4800 kvinnor jobb med rättvist betalt för det jobb som de utför..

Häftigt va?!


Det var Dagens The Body Shop

Sandra


Av Sandra Lannér - 26 mars 2009 22:20

Hej Hej!


Hann inte skriva något igår, jag blev bjuden på våfflor och vin (perfekt mix) igår kväll och ett glas vin blev tre och då blev jag lite små rund och go under fötterna.. Var med Pappa och Gitsy hemma hos Anders och Maria, Marcus och Carolina var där också.. Vi spelade lite Wii och hade en riktigt trevlig men ovanlig Onsdagkväll.. Tack!

 Så idag var jag lite små mosig när jag skulle ta mig till jobbet men det gör ingenting för jag har ju som sagt världens bästa jobb så när man väl kommer dit så känns allt bra..

Dagen gick fort och när vi stängde igen hade vi en uppbokad kundkväll, in kom ett gäng super mysiga och glada kvinnor som fick makeup och hudvårdstips ett glas vin och lite snacks..

Snacka om härliga kunder, de var intresserade och bjöd på ett gott humör.

Så nu ligger jag här i min soffa och laddar om inför imorgon..

Lönefredag med full rulle hoppas vi på..

Nu när jag snart har gått fem dagar utan barnen kan jag ärligt säga att jag saknar de små.. Det är så tomt här hemma utan dem. Det ska bli skönt när den här helgen är över och jag får hem mina favorit pojkar..

Den stora också, han kommer hem på tisdag och gissa om jag längtar?!

MIn fina fina Matias!


Kram på er och Godnatt!

Sandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards