Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Sandra Lannér - 30 mars 2009 20:23

Nu är äntligen mina små hemma igen och allt känns att det är som det ska..

Det som kan vara lite trist är att första dagarna hemma igen ska de verkligen testa mitt tålamod och om reglerna som gällde sist fortfarande gäller nu, Theodor har under tre timmar hemma hunnit rita på mina sängkläder, rita på golvet, tagit sönder en ljusstake och bajsa i min säng!

Casper däremot är lite lugnare, kan bero på att han haft kompisar hemma och då leker de mest, Theodor fick också vara med men han leker inte riktigt på samma sätt som de större barnen, och de gillar att retas lite med lillebror, men det får han väl stå ut med..

Jag har varit ledig i dag och passat på att städa hela dagen, under min barnlösa vecka tror jag att jag är duktigare än barnen på att stöka till..

Jag slänger kläder överallt och hela köksbänken blir full med disk, men då brukar jag försöka rensa upp och städa till innan jag får hem pojkarna igen så att det blir en lugn stämmning hemma för att är det stökigt runt om mig känns det stökigt i huvudet..


Nu är Matias på väg hem, han mellanlandar i Jokkomokk men imorgon får jag ha honom hos mig igen och det ska bli så skönt, att få ha alla mina pojkar hemma känns som lyx!


Nu ska jag lägga min på soffan och slöa en stund..

Sandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards