Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

En vecka med mina små!

Av Sandra Lannér - 22 mars 2009 22:44

Nu har snart en vecka gått med de små liven.. de har varit sjuka och smågnöliga hela veckan så jag kan med lite dåligt samvete tala om att det ska bli ganska skönt att lämna över dem till deras pappa..

Theodor min 3åring, han har verkligen gått in för att göra mig vansinnig,han tjatar och tjatar..

Han är nog som de flesta besvärkliga treåringar och han är min treåring!

Jag tror nog att de någonstans känner på sig att det är dags att ge sig för till kvällsfikat sa han helt out of the blue "Jag älskar dig mamma du är min bästa vän"

Och då rann all irritation av mig och jag insåg återigen vilka underbara barn jag har. Men jag har inte tänkt sticka under stolen med att det ska bli skönt att få lämna dem till deras pappa imorgon..

Min pappa och Gitsy har varit här i dag och lekt "Handy Man" så nu har jag äntligen fått upp gardiner i hallen, min nya kökslampa som jag köpte för flera månader sedan och en hylla i köket.. Så det här börjar sakta men säkert likna ett hem..

Tack Pappsen! Gilla hade i vanlig ordning med sig sin kamera så jag kan även bjuda på lite fina bilder på min fina lampa och hylla


sov gott vänner!


p.s Kommer med en ny dagens The Body Shop imorgon, så håll utskik!

 
 
Ingen bild

Pappsen

22 mars 2009 23:58

Det är ju bara roligt att få hjälpa till.
Kram

 
Mamma

Mamma

27 mars 2009 17:44

Oj så fint det blev..har skrivit kommentar förrut om det men det kanske inte har kommit fram. Kram på dig!

http://mammaamu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lannér - 16 maj 2010 00:33

testar blogga från luren.. Fantastiskt vad man kan lära sig

Av Sandra Lannér - 19 juli 2009 18:37

Hejsan svejsan!   Haft ett semester uppehåll på bloggen hoppas ni saknat mig mycket! Veckan i Jokkmokk var himla mysig.. Jag och Theodor blev bortskämda och ompysslade av moster Kicki och Åker, vi träffade släkt och vänner och jag hann även med några...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 12:15

Hej! Nu har vi precis satt oss på bussen och påbörjat vår resa till jokkmokk.. håller tummarna för inga kiss och bajs olyckor..   Kram Sandra och Theodor! ...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 00:27

Hello!   Då blev det bestämt i morgon åker vi, det blir 8 timmar i buss med Theodor, det ska nog gå bra.. Theodor har mindre spring i benen än sin storebror och kan vara nöjd av att bara få sitta och spela på min telefon eller datorn som jag tänkte t...

Av Sandra Lannér - 5 juli 2009 21:52

.. och jag har ägnat den till att städa.. torka lister, dörrar, kylskåp, tvätta, damsuga och skura.. Så nu är allt tipp top inför dagen D.. Alltså imorgon då Theodor kommer hem igen, casper får jag vänta en vecka till på för att han är med moster i J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards