Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Saknad

Av Sandra Lannér - 24 mars 2009 23:54

Jag saknar honom och jag längtar efter honom, det är lite konstigt hur snart man vänjer sig vid att ha någon nära hela tiden, som att sova ensam när man har vant sig vid hans trygga kropp brevid, eller bara ha honom bakom sig i soffan eller någon att dela allt med, prata med och älska med..

Känns lite ensamt just nu och jag tycker ganska synd om mig själv..

Men om lite mindre än en vecka har jag honom hemma igen, då får jag hålla honom nära i tre veckor..

Jag är verkligen så glad att jag träffade honom och att vi vågade satsa på detta mot alla odds, för nu tror jag verkligen att det finns någon för alla..

Jag älskar hans sätt, att han aldrig någonsin ser allt svart eller vitt..

Att han har förmågan att se saker från många vinklar innan han bestämmer sig för vad han tycker..

Att han är en god vän, att han alltid verkar ställa upp och att han är helt fantastisk att prata med..

Barnen gillar honom också, jag tror det är för att han inte anstränger sig så mycket, de har också vant sig vid att ha honom här hemma.. och det känns bra att han har gjort sig en liten plats hos oss i den här lilla famijen även fast jag tror att han inte vet om det själv..

Jag känner mig älskad och trygg med Matias, han är den finaste människa jag någonsin stött på allt känns så ärligt med honom, och det mesta känns enkelt..

Jag älskar min fina Matias och jag längtar tills han kommer hem igen..


Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg och kry i morgon på jobbet..


Sandra 

 
 
Mamma

Mamma

25 mars 2009 11:17

Härligt att du får vara lycklig. Visst är det jobbigt att vara ifrån varandra men samtidigt får man längta lite, få bli nykär varje gång:) Inte roligt i långa längden men allt går bara man vill. Jag är så glad över att du träffat denna kille. Mamma mu gillar honom också! Kram

http://mammaamu.blogg.se

 
lies and fantasies

lies and fantasies

26 mars 2009 18:48

Hej :) Vill du få gratis presentkort och samtidigt synas på min blogg? Allt du behöver göra är att bli medlem på en superbra sida som heter GratisMakeup så länkar jag till dig!
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142059

Det är en sida där du får gratis presentkort från bla Kicks, Åhlens och H&M. Det är både enkelt och skoj!

Skicka en kommentar till mig med ditt användarnamn på GratisMakeup så är allt fixat!
Bli medlem via denna länken: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142059
Ha det bra, Vi ses :)

PS. är du redan medlem på GratisMakeup så bli medlem på FreeStreet istället via denna länken: http://www.freestreet.se/?r=4211

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lannér - 16 maj 2010 00:33

testar blogga från luren.. Fantastiskt vad man kan lära sig

Av Sandra Lannér - 19 juli 2009 18:37

Hejsan svejsan!   Haft ett semester uppehåll på bloggen hoppas ni saknat mig mycket! Veckan i Jokkmokk var himla mysig.. Jag och Theodor blev bortskämda och ompysslade av moster Kicki och Åker, vi träffade släkt och vänner och jag hann även med några...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 12:15

Hej! Nu har vi precis satt oss på bussen och påbörjat vår resa till jokkmokk.. håller tummarna för inga kiss och bajs olyckor..   Kram Sandra och Theodor! ...

Av Sandra Lannér - 6 juli 2009 00:27

Hello!   Då blev det bestämt i morgon åker vi, det blir 8 timmar i buss med Theodor, det ska nog gå bra.. Theodor har mindre spring i benen än sin storebror och kan vara nöjd av att bara få sitta och spela på min telefon eller datorn som jag tänkte t...

Av Sandra Lannér - 5 juli 2009 21:52

.. och jag har ägnat den till att städa.. torka lister, dörrar, kylskåp, tvätta, damsuga och skura.. Så nu är allt tipp top inför dagen D.. Alltså imorgon då Theodor kommer hem igen, casper får jag vänta en vecka till på för att han är med moster i J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards